Szablyok:
Ignylssel kapcsolatosan
-
Az adatlapot ne csapd ssze, mindent tlts ki gy ahogy az megfelel az elvrsoknak.
-
Minden j tagnak elszr csak 3 karaktere lehet. (akkor is, ha az illett rgta ismerem)
-
A kpek ne legyenek levdve! Szrmazs s kszt mg szereplehet rajta. A kpeken brzolt kutya 100%-ban egyezzen meg!
-
Csak akkor ignyelj meg egy karaktert, ha terveid vannak vele s megfelelen ki tudod jtszani.
-
A szigeten l kutyk tbbsge nem fajtatiszta! Vannak kivtelek, de tlnyomrszt keverk ebeket ignyeljetek.
Szerepezssel kapcsolatban
- Az egyik karaktertulajdonos mr 3 napja nem jelentkezett: kihagys!
- A trtnsek azt kvetelik, hogy az egyes karakterek mindenkppen egyms utn kvetkezzenek.
- Az egyik illet krte, hogy vltozzon meg a sorrend <-- indokolt esetben!
-
Ha egy helysznen mr zajlik egy szerep akkor ott nem lehet j krt kezdeni! Sem tvolabb sem messzb! Csatlakozni termszetesen lehet, ha az ottlvk nyitott jtkban jtszanak.
-
Minden reag megrsnl vedd figyelembe a sajt s msok karakternek tulajdonsgait. Nem lehet ellentmonds a kztt, hogy a karaktered reg, zmk, lass, s a regban meg fiatalosan s frgn mozgott. A karakteredet gy ld ki ahogy azt elkpzelted, ahogy azt felruhztad tulajdonsgokkal.
-
Minden reagnl az az egyik legfontosabb, hogy megrtsd a msik szemly reagjt! Nem rhatsz gy reagot, hogy nem vagy kpben a msik ltal alkotott reaggal! Ilyenkor krj segtsget a chetben.
-
Minden reagban a beszdet eljellel " - " kezdjk s flkvr bettpusba tesszk. A beszd vgt szintn ezzel " - " a jellel zrjuk.
-
A gondolatokat hullmos vonal ~ (gondolat=amit a kutya a fejben gondol, ezt senki ms nem hallja) ~ kz rjuk s dlt bettpusba tesszk.
-
Ha karaktered tvozik a szerepbl (helysznrl) akkor az utols reagba, dupla dlt vonal kz // ide // rd oda, hogy elmegy, esetleg azt, hogy hova, pl.: // Hope el. // vagy // Hope el, Tengerpartra // ha tbben vannak s egytt mennek akkor gy: // folyt. kv. Mocsr //
Szerkezts alatt...
*zrt/nyitott jtk: Akkor zrt egy jtk, amikor ms, klss karakter nem - vagy csak engedlyjel- csatlakozhat a szerepbe. Ha egy szerep nyitott, akkor engedly nlkl brki csattlakozhat az esemnyekhez.
*reag: Reagnak nevezzk azt amit runk. Ez lnyegben a cselekmny, a trtns, melynek hossza nincs megszabva. Amikor elkldd a reagod akkor reaglsz az esemnyekre.
*szerep: A szerep az a jtk amit ketten vagy tbbet rtok. Az esemnyek sszegzse. Egy helysznen csak egy szerep folyhat.
*kiskp: A kiskp egy egysges kp,mely minden karakter adatlapjn, legfell megtallhat. Ez a kiskp nlklzhetetlen a reagokban.
|